معرفی چالش و راه حل ها در ارسال کالای پزشکی

معرفی  چالش و راه حل ها در ارسال کالای پزشکی معرفی  چالش و راه حل ها در ارسال کالای پزشکی
  • 1402/02/24
  • 168
  • 0
معرفی چالش و راه حل ها در ارسال کالای پزشکی

در این مقاله، به مشکلاتی که برای حمل و نقل  تجهیزات پزشکی وجود  دارد پرداخته شده است. با توجه به خاص بودن کالاهای پزشکی و نیز گران بودن شان، نمی توان در حمل ونقل مانند سایر کالاها با آنها رفتار نمود؛  به عنوان مثال، برخی از محموله ها به بسته بندی و جعبه های مخصوص نیاز دارند یا نیاز به مراقبت شدید دارند.

اگر شما در زمینه فروش اینترنتی کالاهای پزشکی فعالیت می کنید و با قصد ایجاد آن را دارید؛ این مقاله می تواند به شما کمک کند تا با چالش های مربوط به ارسال این کالاها آشنا شوید. با دانستن این چالش ها، می‌توانید در توسعه تجارت در زمینه تجهیزات پزشکی و توزیع تجهیزات خود گام های بلندی بردارید.

ضرورت وجود حامل های مجهز برای ارسال کالای پزشکی

بسیاری از تجهیزات پزشکی شکننده و آسیب پذیر هستند. بنابراین چگونه از تحویل سریع و موفقیت آمیز آنها اطمینان حاصل کنیم؟ چه اقداماتی می توانیم در ارسال کالای پزشکی برای محافظت از آن انجام دهیم؟

حتی اگر شرکتی یک استراتژی موفق در حمل و نقل کالاهای پزشکی داشته باشد و تمام اقدامات احتیاطی را برای محافظت از محموله پزشکی انجام دهد،  اما همچنان باید در صورت بروز هرگونه مشکل پیش بینی نشده آماده باشد.

شاید چالش برانگیزترین مسئله ای که زنجیره تامین کالاهای پزشکی با آن مواجه است، یافتن کامیون های اختصاصی با کیفیت است که می توانند گزینه های حمل و نقل تخصصی را ارائه دهند. وقتی صحبت از حمل و نقل تجهیزات پزشکی می شود، باید حواستان به مراقبت‌های بهداشتی ارائه‌دهندگان حمل ‌و نقل باشد. ارائه دهندگان حمل و نقل ابزار و کالاهای پزشکی، باید برای تجهیزات مختلف دارای انعطاف‌پذیری، حمل‌ و نقل تخصصی و ظرفیت اختصاصی باشند تا به نیازهای مشتریان مختلف پاسخ دهند. ایده آل این است که با یک ارائه دهنده خدمات با سابقه حمل و نقل تجهیزات و دستگاه های پزشکی و لوازم بالینی همکاری داشته باشید.

شرکت پایگان با داشتن سیستم حمل و نقل مناسب برای ارسال کالاهای پزشکی می تواند در کنار شما باشد تا کالاهای مشتریان را صحیح و سالم به دست شان برسانید.

ضرورت به کارگیری نیروهای آموزش دیده در ارسال کالای پزشکی

هنگام حمل تجهیزات پزشکی، یکی از مهم ترین الزامات شامل تمیزی و خلوص محصول است. بنابراین مراقبت ویژه هنگام حمل و نقل کالاهای پزشکی مورد نیاز است.  باید اطمینان حاصل شود که بسته‌بندی در معرض زباله، کثیفی یا نور آفتاب قرار نمی گیرد.  تجهیزات پزشکی و ابزار جراحی برای جلوگیری از آلودگی استریل و بسته بندی می شوند و به همین دلیل این محموله ها در هنگام حمل و نقل بسیار حساس هستند. بارگیری و تخلیه باید به سرعت سازماندهی شود تا از قرار گرفتن کالاهای پزشکی در معرض عناصری مانند رطوبت، گرد و غبار و آلودگی جلوگیری شود. در این راستا، آموزش افراد و به کارگیری نیروهای آگاه و هوشیار بسیار مهم است.

شرکت پایگان در آموزش نیروهای خود در زمینه های مختلف، سرمایه گذاری وسیعی انجام داده است و لذا می توانید در این مورد به پایگان اعتماد کنید.

بعضی از کالاهای پزشکی به بسته بندی خاص  نیاز دارد

بسته بندی سنتی برای ارسال کالای پزشکی کافی نخواهد بود. گاهی اوقات باید کالایی را بسته بندی کنید که بزرگ است و شکل عجیبی دارد. با توجه به قیمت های بسیار زیاد تجهیزات پزشکی، باید نهایت دقت را در بسته بندی این کالاها به کار برد.

پایگان معتقد است با تیم مناسب، می‌توانید هر چالش حمل و نقل را با موفقیت به پایان برسانید. در این راستا شرکت پایگان، دارای تجهیزات مناسب برای بسته بندی و ارسال ایمن کالاهای پزشکی مورد نیاز مشتریان شماست؛ می توانید با اطمینان کار خود را  به آنها بسپارید.

بعضی از مواقع ارسال کالای پزشکی نیاز به تحویل سریع دارد

بررسی ترافیک، مسیریابی بهینه، راه پله ها، انجام بارگیری و تخلیه مناسب، هماهنگی با کارکنان در محل تحویل، همه مواردی هستند که باید در تحویل سریع کالاهای پزشکی به آنها دقت نمود.

مراکز تولید و عرضه کالاهای پزشکی پراکنده هستند.

لوازم و تجهیزات پزشکی گسترده هستند، این تجهیزات در ابعاد مختلف خیلی کوچک تا خیلی بزرگ عرضه می شوند. تولید هر یک از این تجهیزات، خود احتیاح به تخصص و دستگاه های خاصی دارد که باعث می شود یک تولید کننده لوازم پزشکی تمرکزش فقط روی چند وسیله محدود باشد و نه بیشتر؛ به عنوان مثال تولید کننده کیت های آزمایش یا تولید کننده تجهیزات حفاظت فردی.  

این موضوع باعث می شود حمل و نقل و ارسال کالای پزشکی با مشکل رو به رو شود؛ چرا که مبدا هر کالای پزشکی با دیگری متفاوت است و توزیع مکانی مراکز تولید نامناسب می باشد.

شرکت پایگان این مسئله را حل کرده است و با اشراف کامل از تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات پزشکی و نیز میزان عرضه و تقاضا در مکان های مختلف و با تکیه بر انبارهای موجود در نقاط مختلف ایران می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن، خواسته های مشتریان شما را برآورده کند.

امکان تاخیر در تحویل

اگر شما در زمینه فروش کالاهای پزشکی فعالیت دارید، باید این نکته را بدانید که با توجه به محدود بودن تولید کنندگان و نیز عرضه کنند گان برای بعضی از کالاهای مربوط به این عرصه، گاهی تامین یک کالا برای مشتری ممکن است در زمان درخواستی او قابل انجام نباشد. این مورد، با کسب تجربه تا حدود زیادی رفع خواهد شد.

شرکت پستی پایگان ، با تجربه فراوان در زمینه ارسال کالای پزشکی و با اطلاع از نحوه تامین کالاها و آگاهی از مدت زمان لازم برای تامین هر کالا، می تواند در رفع این مشکل یاری گر کسب و کار شما باشد.

گران بودن ارسال کالای پزشکی

حساسیت حمل کالاهای پزشکی، آسیب پذیر بودن و نیز گاهی حجیم بودن کالاهای پزشکی و تمهیدات خاصی که در حمل آنها باید اندیشید، در محاسبه هزینه پست تاثیر گذار خواهد بود و منجر به افزایش هزینه های پست نسبت به سایر کالاها می شود.

 

راه حل چالش های ارسال کالای پزشکی

ارسال محموله لوازم پزشکی نیاز به برنامه ریزی دقیق، مستندسازی و هماهنگی دارد تا مطمئن شوید که محموله ها سالم و کامل می رسند؛ این مسئله به خصوص در رابطه با جابجایی دستگاه های گران قیمت و با ارزش و ابزارهای دقیق پزشکی، مانند اسکنرهای سی تی، تخت بیمارستان، دستگاه های MRI، تجهیزات اولتراسوند، فناوری اشعه ایکس و صندلی های دندانپزشکی اهمیت ویژه ای می یابد. این محموله‌های باارزش اغلب نیاز به اقامتگاه‌ها و تمهیدات ایمنی خاصی دارند. ضروری است به دنبال ارائه‌دهندگان خدمات حمل‌ونقلی باشید که خدمات خاص مرتبط با این تجهیزات را ارائه می‌کنند؛ این خدمات می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • حمل‌ونقل اختصاصی
  • کامیون‌های با دمای کنترل‌شده
  • پلتفرم‌هایی که امکان مشاهده بی‌درنگ را در ارسال همه محموله‌ها فراهم می‌کند.

 توصیه ما به شما، استفاده از خدمات شرکت پایگان ، به عنوان یک شرکت پستی توانمند در این زمینه، می باشد. این شرکت با حداقل هزینه ها و حداکثر خدمات یاریگر شما خواهد بود.

 

0 دیدگاه

ما در تلاشیم تا با همدیگر مطالب زیادی یاد بگیریم

بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس
06شهریور
  • 0
  • 802

بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس

ایکامرس (E-commerce) به فروش و خرید کالاها و خدمات از طریق اینترنت اشاره دارد. در این مدل تجارت، تراکنش‌های تجاری بین فروشنده و خریدار از طریق وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل یا سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی انجام می‌شود. ایکامرس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیلات پرداخت الکترونیکی و ارسال سریع کال

ادامه مطلب
مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب
11شهریور
  • 0
  • 2142

مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب

امروزه فروش کتاب به صورت آنلاین بسیار رونق پیدا کرده است و مشتریان می توانند بسیاری از عنوان کتاب های کمیاب را از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند. بر این اساس فروشگاه های آنلاین کتاب برای ارسال کتاب باید از خدمات پستی رسمی و معتبر استفاده کنند. در اکثر شهرهای بزرگ، شرکت‌ های پستی معتبری وجود دارند که خدمات ارسال کت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله آنلاین با پایگان
12شهریور
  • 0
  • 763

ارسال مرسوله آنلاین با پایگان

در دنیای امروز، ارسال مرسوله‌ها به سرعت و امانت بالا اهمیت بسیاری دارد. یکی از راه‌های پرطرفدار برای ارسال مرسوله آنلاین، استفاده از سرویس‌های ارسال پیک مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان یکی از پیشروهای ایرانی در زمینه ارائه خدمات ارسال سریع و آنلاین می‌باشد که با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، به مشت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله یک روزه با پایگان
12شهریور
  • 5
  • 1166

ارسال مرسوله یک روزه با پایگان

ارسال مرسوله‌ها و بسته‌ها با سرعت و امانت بالا از جمله نیازهای اساسی هر سازمان یا فردی است که در فعالیت‌های روزمره خود نیازمند ارسال و دریافت مرسوله‌ها می‌باشد. یکی از راه‌های موثر و محبوب برای انجام این فرآیند، استفاده از خدمات پیک و ارسال مرسوله یک روزه با شرکت‌هایی مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان ب

ادامه مطلب
افزایش تعرفه های پست در سال 1403
19اردیبهشت
  • 0
  • 19

افزایش تعرفه های پست در سال 1403

افزایش تعرفه های پست از سمت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به صورت سالانه و گاها طی چند مرحله انجام می‌شود. از آنجایی که تعرفه نهایی قابل پرداخت در شرکت پست، شامل موارد گوناگونی است، در این مقاله سعی کرده‌ایم تا شما را با این موارد آشنا کنیم تا بتونید دقیق

ادامه مطلب
تماس با ما: 54124-021